Monday, March 9, 2015

Gelli print meets...

....stamps from Rubber Dance and my Gelatos!
This is the cover for a little gift box. The base layer was a gelli printed paper (I am addicted to it!!!). I stamped lots of images from Rubber Dance ( I am also addicted to these stamps!!!)  and painted the poppy flowers with my gelatos (yes: I love them!!!)

Ich möchte Euch heute ein cover für eine Geschenkbox zeigen. Als Basis hab ich ein Papier verwendet, dass ich mit der Gelli Plate bedruckt habe. Anschließend hab ich mit den Stempeln von Rubber Dance gestempelt und die Mohnblumen mit den Gelatos gemalt. Hier seht Ihr also meine drei absoluten Favoriten! Vom "Gelli printing" wird man schnell süchtig. Genauso geht es mir mit den tollen Stempeln von Rubber Dance! I liebe sie einfach. Die Gelatos sind bei mir nicht mehr wegzudenken! Sie sind so vielseitig und super einfach zu verwenden.



Stempelset von/ Stamp Sets from Rubber Dance:
Round in Circles
Weed Love

3 comments:

  1. This is really beautiful, Susanne! ♥ Such an interesting mix of Gelli print background with rubber stamping and your gorgeous poppy flower paintings!!! Thank you! :-)
    xox

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. So Pretty Susanne - love all the layers - so many things to discover. x

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.