Tuesday, June 3, 2014

Weil das Pantschen mit Farbe so schön ist...

Because I love messing arround with colors...


Hier hab ich noch ein Mixed Media Tag. Den Hintergrund hab ich mit Distress Inks gemacht. Ich hab Stempel von Whiff of Joy verwendet, von My Minds Eye und von ???. Die Alpha Sticker sind von Jillibean Soup. Außerdem hab ich Schablonen von Tim Holtz und The Crafter's Workshop benutzt. Die Sterne sind mit Strukturpaste gemacht. Ein paar druchsichtige Pailletten sind auch noch drauf. Die Uhr hab ich mit Inka Gold aufgepeppt. Für den grünen Kreis hab ich mit VersaMark auf Vellum gestempelt und weiß embossed. Eingefärbt hab ich das Vellum mit Inktense Blocks.

I'd like to show you another mixed media tag. The background is created with Distress Inks. I used stamps from Whiff of Joy, My Minds Eye and ???. The alpha stickers come from Jillibean Soup. Additionally I used stencils from Tim Holtz and The Crafter's Workshop. The stars are created with some texture paste. I used also some clear sequins. The watch is highlighted with Inka Gold. For the green circle I embossed with white powder on vellum and colored it with Inktense Blocks.



Challenges:
613 Avenue
Artistic Inspiration  (Queen - Time)
Alphabet Challenge Blog
Craftitude
Crafty Catz
Crafting From The Heart
Deep Ocean  (Queen - Time)
Hobbycutz Challenges
Inky Impressions
Jellypark
Kreativer Bastelblog
My Time To Craft
Quirky Crafts
Suzy Bee's Bloomin Challenge
Simon Says Stamp - Wednesday Challenge