Tuesday, April 1, 2014

Eine "Shabby" Karte

A shabby card! 


Ich bin immer so begeistert von den vielen "Shabby" Karten mit viel Blumen und Bling, die man so im Netz findet! Selbst fällt es mir immer schwer so viel Embellishment auf ein Werk zu packen! Jetzt hab ich mich mal rangewagt. Meine Karte ist eine Geburtstagskarte mit dem WoJ Henry aus dem Stamp-Kit vom letzten Herbst (koloriert mit Distress Inks und Inka Gold). Ebenso verwendet hab ich noch Sizzix Schmetterlinge und Blumen von My favourite Thing. Das Doily ist auch eine Stanzschablone, ich weiß aber nicht mehr von wem. Die Blumenranke ist von Marianne Design, die Rosenblätter ebenso. "Etwas" Fran-tage hab ich auch noch verwendet. Außerdem noch Stickles und Inka Gold.

I'm always excited about the lots of shabby cards you can find on the internet. It's hard for me to use so many embellishments on a card. Now it was time to try! My card is a birthday card with the WoJ Henry that came with the stamp kit last fall (colored with Distress Inks and Inka Gold), I also used Sizzix butterflies and flowers from My Favourite Thing. The doily is a die, too. I don't know from which manufacturer. The flowerborder is from Marianne Design, also the leafs. Additionally I used "some" Fran-tage, Stickles and Inka Gold.







Challenges:
7 Kids Challenge blog
Alphabet Challenge
Creative Inspirations
Creative Knockouts
Creative Moments
Challenges 4 Everybody
Crafty Catz
Creata Challenge
Cutie Pie
Crafting from the Heart
Cupcake Inpsirations
Chocolate Coffee Cards
Craftitude
Creative Card Crew
Cheerful Stamp Pad
Crafty Hands Challenge
Cute Card Thursday
Deep Ocean Challenge Blog
Eclectic Ellapu
Fussy and Fancy Challenge
Fan-Tastic Tuesday
Handmade Challenge
Incy Wincy Design (Lace - Free - Wings)
Just inspirational Challenges
Kreativer Bastelblog
Little Red Wagon
Ladybug Crafts
Loves Rubberstamps
My Heart Pieces
Natalie And Amy
Papertake Weekly
Stampavie and more
Scrapper's Delights
Sisteract Card Challenge
Try it on Tuesday
Through the Craftroom Door
V's sweet Ideas
Whiff of Joy
Sketch Saturday