Monday, April 7, 2014

Ein Osterkörbchen!

An Easter Treat Box!
 

Heute hab ich wieder einen Design Team Projekt von Crafty Sentiments Designs für Euch. Ich hab ein Osterkörbchen nach einer Anleitung vom Stempeleinmaleins  gemacht. Dafür hab ich mir diesen süßen Igel ausgesucht! Die Blume hab ich aus Papierresten gemacht. Dazu hab ich die einzelnen Blumen mit einem Brad verbunden und dann mit Wasser bespritzt. Koloriert hab ich mit Distress Inks. Den Korb hab ich mit weißer Acrylfarbe und einer Schablone von The Crafters Workshop bemalt.

This is an inspirational post for the Crafty Sentiments Designs blog. This time I used Hedgehog Hello ! Isn't he lovely! I created a little basket for some easter treats! You can find a tutorial on the Stempeleinmaleins Blog. The flower is made out of scrap paper. I put it together with a brad and then sprayed it with some water. I colored with Distress Inks. The basket is colored with white acrylic paint and a stencil from The Crafters Workshop.




Challenges:
613 Avenue
4 Crafty Chicks
Always something creative
Artistic Inspirations
Brown Sugar Challenge
BaLiSa Challenge
Basteltanten
BaWiOn
Citycrafter Challenge Blog
Crafting with Dragonflies
Charizma Cards
CASual Fridays
Creative Knockouts
Creative Corner
Crafty Catz
Crafty Ribbons Challenge
Created With Love
Dreamvalley
Eclectic Ellapu
Fun with Shapes and More
Hobbycutz
Inky Impressions
Just Inspirational Chalenges
Loves Rubberstamps Challenge
Love To Create
My Time To Craft
Papertake Weekly
Paper Crafting Journey
Pile It On
Penny Black and MOre
Stampavie and More
Stampin for the Weekend
Suzy Bee's Bloomin Challenge
Through the Craftroom Door
The Squirell and the Fox