Thursday, June 19, 2014

Crafty Sentiments Design - New Release!

Die neuen Stempel von Crafty Sentiments sind sowas von goldig! Ich liebe sie, besonders meinen! Es ist  "Chicken Run"! Und ich hab es wieder getan! Ich hab viele Verzierungen aufgeklebt. Ich hatte so viel Spaß dabei. Die Blumen sind Stanzschablonen von Marianne Design, ebenso wie einige Blätter. Die Kleeblätter sind Crealies. Die Papiere sind von My Minds Eye.

OMG. I love the new images from Crafty Sentiments . I used "Chicken Run" on my newest card! And I did it again! I adhered lots of embellishments! AND I had so much fun doing this! The rolled flowers and some of the leafs are all dies from Marianne Design. Some other leafs are dies from Crealies. The Papers are from My Minds Eye.






Challenges:
7 Kids Challenge
A Gem of a Challenge
Artistic Inpsirations
Brown Sugar Challenge
Catch the bug
Crafty Your Passions
Crafting from the Heart
Crafty Catz
Clear It Out
Charizma Cardz
Craft for the Craic
Creative Knockouts
Die Cutting Divas
Divas by Design
Deep Ocean Challenge Blog
DigiStamps 4 Joy
Everybody Art Challenge
Fussy and Fancy
Incy Wincy Designs
Love To Create
Loves Rubberstamp
Premium Craft Brands
Papertake Weekly
Paper Pretties
Pennys challenges ( I love the Flowers!)
Papercrafting Journey
Sister Act
Simon Says Monday Challenge
Simon Says Wednesday Challenge
Sweet Sketch Wednesday
TTCRD
The Crafters Cafe