Saturday, October 11, 2014

ATB for Rubber Dance

Heute möchte ich Euch wieder einmal einen Artist Trading Block zeigen. Die tollen Blätterstempel sind von Rubber Dance. Ich finde sie total klasse. Sie sind so vielseitig verwendbar. Ich hab noch keine vergleichbaren Blätterstempel gefunden.

I'd like to share with you an Artist Trading Block I created with the gorgeous Leaf Stamps by Rubber Dance. These stamps that is so versatile! I love them and I've never seen any other stamps that are comparable.

Gestempelt hab ich mit VersaMark und anschließend mit weißem detail Embossingpulver embossed. Danach hab ich die Blätter mit Distress Inks coloriert. 

I stamped my leaves with VersaMark Ink and used some white detail embossing powder. After that I colored them with my Distress Inks. The embossing creates a resist and that gives the leaves an awesome look!



Den Spruch "Dream it, Wish it, Do it" hab ich ganz bewußt ausgewählt. Er erinnert mich daran, dass Träume nur wahr werden können, wenn man auch etwas dafür tut!

I decided to use the sentiment "Dream it, Wish it, Do it" on my ATB, because I think it says something really true! It reminds me, that you can make your dreams come true if you work for them! The "Do it" is much important in this saying!

Die Hintergründe jeder Seite hab ich mit strukturierem orangem Cardstock, Gesso und meinem Chocolate Gelato® gemacht. Außerdem  hab ich noch Distress Crackle Paint und Orange Peel Stickles, sowie Spiced Marmalas Distress Stickles verwendet.

I created my backgrounds with some structured orange cardstock, gesso and my chocolate Gelato®. I used different embossing folders, Distress Crackle Paint, and some Orange Peel Stickles and Spiced Marmalad Distress Stickles.


Ich hoffe der Würfel gefällt Euch. Eine Anleitung findet Ihr hier.

I hope you like the ATB. You'll find a tutorial on how to create such an ATB here.


Rubber Dance Stamps:
http://www.rubberdance.com/sentiments.htmlhttp://www.rubberdance.com/nature.html

Challenges:
Eclectic Ellapu
BaWiOn
PanPastel
TTCRD
PINspirational
City Crafter Challenge
Crafty Catz
Suzy Bee's Bloomin Challenge
Loves Rubberstamps
Papertake Weekly
Simon Says Stamp
Scrappers Delights
7 Kids Challenge
Crafting with Dragonflies
Addicted to Stamps
Fab'n'Funky
Creative Moments
Simon Say Stamp - Wednesday
The Paper Shelter