Saturday, February 21, 2015

Blog Planner

Um den Überblick über meine Blogposts zu behalten hab ich mir einen" Blog Planner" gewerkelt. Die Papiere sind von BoBunny.

To not lose the overview of my upcoming blog posts I made myself a "Blog Planner". The paper collection is from BoBunny.






Eine Anleitung zu dem tollen Stifte Etui findet Ihr auf dem YouTube Channel von Schnipsel und mehr.

You'll find a tutorial for the pen case on the "Schnipsel und mehr" YouTube Channel.


Auf diese Seite ist Platz für einen Monatskalender.

On this site is room for a monthly canlendar.

2 comments:

  1. Wow eine tolle Idee und mega schön umgesetzt! So behält Frau den Überblick - so etwas könnte ich auch gebrauchen für meine diversen Tauschaktionen monatlich :-)
    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende, Dagmar

    ReplyDelete
  2. What a great idea! Very practical for you and others who are creating for several teams so there are many assignments a month.
    xox

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.