Saturday, October 24, 2015

Rockin' arround...

Heute ist wieder mein Tag für Visible Image Stamps. Ich möchte Euch eine Karte mit dem super modernen Set "Rockin' arround" zeigen. Alle Stempelabdrücke sind mit goldenem Embossingpulver auf weißem Cardstock geprägt. Den Text habe ich mit Distress Ink "Forest Moos" koloriert. Die Sternenstanze ist von Noor! Design. Der Kartenrohling ist von von DCWV.
It's my day today to share some inspiration with the super unique Visible Image Stamps. I used the super modern "Rockin' arround" set on this card. I embossed the main image and the sentiment with gold powder on white cardstock and cut everything out. As the embossing acts as a resist I was able to color the background of my sentiment with Distress Ink "Forest Moos". The cardbase is from DCWV. The star die is from Noor! Design.




Vergesst nicht früh genug mit Euren Weihnachtsbasteleien anzufange. Bis zum nächsten Mal, Susanne.
Don't forget to start early enough with your Christmas crafts. See you all soon, Susanne.


Stamps from Visible Image:
Rockin' arround



1 comment:

  1. Hallo Susanne,
    das ist ja mal eine ganz andere Weihnachtskarte, aber ich finde sie wirklich sehr schön; ich liebe die Farben!!
    LG Corinna

    ReplyDelete