Wednesday, January 22, 2014

Liebe geht durch den Magen!

The way to a man's heart is through his stomach.

In letzter Zeit hab ich eine in Vergessenheit geraten Leidenschaft wiederentdeckt: Das Kochen!!! Leider kann ich mich partou nicht an Rezepte halten und "pfusche" gerne selbst mit. So sind oft ganz lecker Sachen entstanden, die ich mir gerne merken möchte. Dafür hab ich mir ein Buch für meine Rezepte gewerkelt. Ich hab Papiere von My Minds Eye genommen. Außerdem ein paar Stanzteile und VIIIIEEEEL Fran-tage Embossing Pulver (Shabby White).

Recently I rediscoverd a forgotten passion: Cooking! It's not possible for me to adhere to recipes. I love to do my own creations. For those I created a book! I used papers from My Minds Eye. In Addition I used die cuts and lots of Fran-tage Embossing Powder (Shappy White).




Challenges:
Brown Sugar Challenge
My Time To Craft
Hobby Cutz Challenges
Stamping Sensations
BaLiSa Challenges
Created With Love Challenge
Stamps Fun Creativity
Crafting for all Seasons
Creative Inspirations
Fan-Tastic Tuesday
Delightful Challenges
Stempelgaudi